Het is een marathon geen sprint
Sommige bedrijven denken dat zij wanneer ze geld investeren in een aantal advertenties direct hoger op kunnen komen in Google. Helaas is niets minder waar. Jouw bedrijf is namelijk niet de enige die hoger op probeert te komen. Er zijn naast jou nog heel veel andere bedrijven die via dezelfde weg omhoog proberen te klimmen. Ook zij investeren geld in advertenties, personeel en campagnes. Wanneer het gaat om de ranking binnen Google, komt hier veel meer bij kijken dan sommige ondernemers in eerste instantie denken.
Kennis is key
Wil je hoger in Google eindigen, dan is het belangrijk dat je weet welke weg je moet bewandelen en waar deze weg op uit komt. Hier ligt dan ook vaak het punt waar het bij veel bedrijven mis gaat. Want met ´zomaar iets doen´ kom je helemaal nergens. Je kunt heel veel teksten schrijven op jouw website, heel veel geld investeren in advertenties online enzovoort, maar wanneer je dit doet zonder strategie of het nodige inzicht, zal dit niet veel opleveren voor jouw bedrijf. Want om hoger in Google te eindigen, heb je hiernaast ook SEO nodig, kwalitatieve teksten, linkbuilding en resultaatgerichte SEA. Het komt zelden voor dat er binnen een bedrijf voor ieder van deze facetten wel een beschikbare medewerker is die dit op kan pakken. Daarom is het verstandig om deze benodigde kennis vanuit een externe partij in te schakelen.
Voorbeeld externe partij
Een voorbeeld van zo´n externe partij is www.traffictoday.nl (marketing agency). Zij beschikken over specialisten voor alle genoemde facetten. Hierdoor kunnen zij jouw bedrijf optimaal ondersteunen en begeleiden binnen dit proces. Samen met Traffic Today zorg jij ervoor dat jouw bedrijf op zo’n tijd en kosten efficiënte wijze zal stijgen binnen Google. Daarnaast zal de kwaliteit van jouw content als bijkomend voordeel hiervan ook toenemen. Dus ga voor het hoogste niveau en schakel de hulp in van een bedrijf dat hier écht verstand van heeft.